השתלת שומן בשחזור - סיכונים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, עברתי מסטקטומי + שחזור מיידי לפני 9 שנים כעת נדרשת להחלפת שתלים עקב קרע. הפלסטיקאי המליץ לגבות את השתל החדש בשד (עברתי קרינה) בהזרקת שומן עצמוני. קראתי דעות סוטרות שהשומן יוצר בעיות באבחון בדימות ואזעקות שווא. האם נכון עדיין במכשור של היום? האם מגדיל את הסיכון לזיהום? חוששת כיון שהיה לי זיהום בניתוח הראשון. תודה רבה על חוו"דתך
עברתי השתלת שומן לפני כארבע שנים לא נתקלתי בבעיות שהזכרת. התוצאות יפות יותר ולי עשה רק טוב. בהצלחה!!!!!!!!!!