ממצא מדאיג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך אני בת 40 נשואה ואמא לילד בן 15 לאחרונה גיליתי גולה בשד הימני ביצעתי ממוגרפיה שיצאה תקינה אך באולטראסאונד מצאו ממצא שהוגדר מבנה היפואקוגני בלתי מוגדר birads4a נקבע לי תור למחר לביופסיה אך הכירוגית שד שאני מטופלת אצלה אמרה לי לחכות ליום שני ולהגיע אליה אשמח לשמוע את דעתך בנושא , האם מדובר בממצא מדאיג? תודה מראש
אורית שלום רב. תחילה עלי להדגיש שטוב מאד שיש לך מישהי שמטפלת בך כבר. במקרה כזה ניתן להסתמך על המלצותיה של הרופאה הכירורגית שך. לשאלתך האם הממצא מדאיג, הדבר היחדי שניתן להסיק הוא שיש צורך בביופסיה לפי הדיעה של הרנטגנולוג שראה את בדיקת האולטרהסאונד. דחיה של מספר ימים עד לביצוע הביופסיה לא אמורה לגרום לך שום רע. בברכה, דר אולשה