שאלה לגבי פיענוח PET CT
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, חמותי עברה PET CT וקיבלנו היום את התוצאות בCD. יש לה תור לרופא בבית החולים רק עוד 3 שבועות. אנחנו מחפשים רופא פרטי שניתן לגשת אליו בהקדם לטובת הסבר על התוצאות. השורה המטרידה - עצמות: קליטה פתולוגית של FDG בעוצמה גבוהה במספר קטן בלבד של נגעים אוסטאובלסטיים ואינטרא - מדולריים בשלד. הבולט ביניהם בסקטרום מימין. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לציפי שלום עליך לפנות לאונקולוג עדיף במכון בו טופלה או אונקולוג אחר החשד או לממצא בעצמות (אני משער שחלתה בסרטן שד בעבר)יש לסיים את הבירור בברכה