החלפת תרופה לאחר שנתיים של TAMOXIFEN
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום: אני בת 60 לפני שנתיים אובחן DCIS עברתי ניתוח והקרנות ואני נוטלת טמוקסיפן מזה שנתיים והבנתי שמחליפים את התרופה. הרופאה אמרה לי שבמקרה של DCIS לא מחליפים וממשיכים עם אותה תרופה 5 שנים. אני שמעתי שיש דעות אחרות בעניין. אני לא יודעת אם כדאי לי להתייעץ עם אונקולוג נוסף או שזה הפרוטוקול המקובל. אשמח לתשובה ותודה מראש
יהודית שלום ב-DCIS לא בוצע מחקר עם התרופות שהן חוסמות ארומטז (אנסטרזול, לטרזול, ארומזין) ולכן מסתמכים על המחקרים שבוצעו בשלב מחלה זה והם היו עם טמוקסיפן. מטרת הטיפול להפחית חזרות באותו שד או מחלה חדשה בשד השני.כל מחלה מתנהגת שונה בשלבים שונים שלה ולכן במידה שאין לך תופעות לוואי משמעותיות לטמוקספן- נראה שעדיף להסתמך על הידוע.