קרינת intrabeam- מישהי התנסתה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי , אובחנתי לפני שבועיים עם קרצינומה חודרנית בגודל 17 מ"מ בשד השמאלי. אני לקראת ניתוח כריתה חלקית בארה"ב והרופאה שלי כאן אמרה שאינה ממליצה על פתרון זה. מישהי התנסתה? תופעות לוואי? אני בת 32, הופעה ראשונית אשמח לתשובות וברכת רפואה שלמה לכולם
מימי היקרה שלום, על מנת להשיב על שאלתך יש צורך באינפורמציה רבה כגון רגישות להומונים, her2, היסטוריה וכו. אנא כתבי את המידע החסר ואעביר את השאלה לאחד היועצים. בברכה, אנה
של פרופסור פפא יש שם אינפורמציה https://www.facebook.com/profmoshepapa/
בגיל 32 אף רופא בר דעת לא יבצע קרינה תוך ניתוחית. את צריכה לעבור ניתוח, לראות מה נמצא בפנים, לבדוק את הבלוטות ולהמשיךל בדרך המקובלת והבטוחה ביותר. בהצלחה, ד"ר מירב בן דוד