שאלה לדר נועה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר נועה שלום רב בתשובתך לדינה בעמוד זה (אני גם נמצאת באותה הבעיה שלה פחות או יותר) ענית שאין צורך בגרידה כאשר יש עבוי רירית רחם זה מאוד משמח אותי (הבנתי שעקב אסטרוגן זה קורא) עד איזה עובי מותר לא לגרד או בכלל לא להתייחס לעובי? תודה רבה רינה
אין עובי מדויק, וגם האינדיקציה לבצוע גרידה לא תלויה רק בעובי הרירית. ככלל הסיכוי לסרטן רחם הוא מזערי, אם אין דמם או סימנים אחרים בדרך כלל ניתן לעקוב אך יש כמובן להתיעץ פרטנית עם האונקולוג בשילוב עם גנקולוג מטפל.