כאבי פרקי הברך ובאצבעות הרגליים בעיקבות טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 62.השלב -DCIS. STAGE 0. לאחר ניתוח להוצאת הגידול בגודל 0.9 ממ. התחלתי לקחת טמוקסיפן לפני כחודש. לאחרונה אני סובלת מכאבים חזקים בברך ובאצבעות הרגל. האם זו תופעת לוואי ידועה? מה הטיפול כדי להפחית את הכאב?
לקריאה נוספת והעמקה
לכותבת שלום איני בטוח שיש קשר בין הטמוקסיפן לכאב בברך, אך אפשרי. כדאי שתדברי עם הרופא המטפל, מנתוני המחלה שמסרת נראה לי שניתן להפסיק את התרופה למספר שבועות ולראות אם הדברים אכן קשורים
תודה לך פרופ,. אתייעץ עם הרופא המטפל. ח.מ.