דעות שונות של רופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עשיתי ממוגרפיה ואולטרסאונד בבית חולים ברזילי והתשובה היתה שיש לי 2 גושים אחד בצד ימין ואחד בצד שמאל. בצד שמאל נראה שפיר ובצד ימין נראה שאתי. הלכתי לעשות ממוגרפיה בבית חולים תל השומר ושם אמרו לי שלא צריך ביופסיה כי הבלוטות מוגדלות אבל זה בסדר. בבית חולים ברזילי עומדים על זה שצריך לעשות ביופסיה. אני עכשיו מבולבלת ולא יודעת מה לעשות. לאן לפנות?
לקריאה נוספת והעמקה
עירית היקרה שלום, לא ניתן לענות על השאלה בלי בדיקה קלינית וממצאים של הבדיקות שעברת. באם תרצי שאחד היועצים יענה לך, אנא צרפי את כל ממצאי הבדיקות. בברכה, אנה