סמן CA15-3
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מבקשת את עזרתכם. הרופאה הגנקולטגית שלחה אותי לבדיקת סמנים בגלל "עבר שלי". חליתי בסרטן השד עברתי כריתה ושיחזור לפני שנתיים. הבדיקות האחרונות שגם התבקשתי לחזור עליהן היו: 18.36ו 15.94 -- CA 15-3 2.31 ו 2.08 ---- CEA 90 ו 88 --- CA 15.3 7.68 ו 7.97 ----CA 19.3 הנתונים בימים לפני יונים ואחרהם הבדיקות החוזרות. אני מאוד בלחץ. מבקשת את עזרתכם
לקריאה נוספת והעמקה
מטופלת בטומוקסיפן
15.94
שלום הילה, אין המלצה חד משמעית לעקוב אחרי המרקרים. אבל משבוצעה הבדיקה והיא גבוהה (באופן עקבי ב-2 בדיקות, לא בדיקה חד פעמית) - צריך לדעתי לברר. אני הייתי ממליצה על PET-CT. בהצלחה