מודאגת :-(
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר' יש לי 3 ילדים עד גיל 5. לאחר לידת בני השני התחלתי לחוש כאב (לא עז) בשד השמאלי, מאז,פעם בשנה בערך הייתי אצל 3 רופאים שונים כולל אולטרסאונד אחד ממש בתחילת הכאב ולא עלה דבר. הכאב נמשך אך אינו רציף ובימים האחרונים גם ביד שמאל. האם יש סיכוי שכולם פיספסו משהו? אני מודאגת. תודה מראש
בתי היקרה שלום, כאבים בשד יכולים להיגרם מסיבות שונות שכלל לא קשורות לסרטן השד. עם זאת, ללא בדיקה קלינית אי אפשר לתת מענה לשאלתך. בברכה, אנה