כאבים יומיומיים 5 שנים לאחר כריתה ושחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מלווה חברה שחיה בסיוט יומיומי של התקפים קשים של כאבים משתקים, יש ימים של התקף או שניים ויש ימים של כאב ללא הפסקה. לפני חמש שנים עברה כריתה של שני השדיים ושחזור שהוכתר כחדשני ומוצלח. נראה טוב, אבל הכאבים בלתי נסבלים. לאן לפנות ומה מומלץ לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלי היקרה שלום, אני מבינה כי הסבל של חברתך רב ונראה כי את עושה מאמצים רבים לעזור. אולם על חברתך להפנות שאלה זו לרופא, כירורג המטפל שלה, אשר יוכל להשיב עליה בהתבסס על המידע הרפואי שברשותו. בברכה, אנה