טיפול תמיכה בדיקור סיני
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אמי חולה בסרטן שד, אבקש ואשמח לקבל המלצות על מטפלים בדיקור סיני שיעזרו לה לעבור את הטיפולים הכימותרפיים, עדיף באזור ת"א קרוב למגוריה, תודה מראש
אני במהלך הטיפולים טופלתי בדיקור סיני אצל מולי קליניק- בזמנו עבדה במרכז דוידוף בבלינסון, ויש לה גם קליניקה בצפון ת"א, היא עזרה לי מאד עם הכאבים, התשישות וגלי החום שהופיעו בעקבות הטיפולים. ממליצה עליה בחום!! את יכולה לקרוא באתר שלה.
אדל היקרה שלום, יועצי פורום זה אינם ממליצים על יועצים ספציפיים, אולם אני מקווה שנשות הפורום יוכלו להמליץ לך מניסיונן. כמו כן, תוכלי להעזר ברשימת יועצי פורום זה. בברכה, אנה