בדיקה לגילוי מוקדם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כמי שסבלה מסרטן שד ובלוטות שאילצו כריתה והוצאת הבלוטות +טיפול כימי ביולוגי וקרינתי.ממליצה להתעקש גם על אולטרא סאונד בדיקה שלא מרבים לתת מאחר ורק התעקשות שלי ונס אלוהי אל מול כירורג השד שבדק אותי+ממוגרפיה "חובבנית" לא שיקפו את מצבי .התעקשותי לאולטרא סאונד "חשפה" את שידעתי בליבי לצערי והכניסה אותי ל"מחול השדים"
ויקי היקרה שלום, במקרה שלך טוב עשית שהתעקשת ושאת מקבלת כעת את הטיפול לו זקוקה. ההפניה לאולטסראונד ניתנת על ידי כירורג שד לפי שיקול דעת של גיל, מעקב או חשש. את צודקת שחשוב לעשות את הבדיקות הנדרשות, אולם מאידך צריך להיזהר לא להלחיץ ולעשות בדיקות מיותרות. חשוב להתייעץ עם כירורג שד ולקבוע איתו את שגרת הבדיקות המומלצת. בברכה, אנה