תשובות אולטראסונד שד-דחוף!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי תוצאות בדיקת אולטראסונד הראתה אזור היפאראקוגני בעל עיוות ארכיטקטוריה 1 סמ משהו כזה עם המלצה לביופסיה הכאבים בשד שמאל החלו לפני חודשיים בערך אבל בעת הבדיקה גילתי שאני בהיריון ממש בהתחלה האם יש קשר מה אומרת התשובה???אשמח לתשובה אני ממש בלחץ גם בשל העובדה שאני בהיריון
מיטל היקרה שלום, אני מבינה שאת לחוצה מאוד וזקוקה לתשובה מרגיעה. בדיקת הביופסיה היא הבדיקה המדויקת שנותנת את המענה למקרים בהם רוצים לאמוד את הגוש. רק לסבר את האוזן, במרבית המקרים התשובות לאחר הבדיקה הן מרגיעות, כך שמרבית הגושים המתגלים בשד אינם מסוכנים. אני מקווה שכך יהיה גם אצלך. בברכה, אנה