ניתוח משמר שד משולב עם הקטנה חזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אחרי כימותרפתיה עם נסיגה מלאה של גוש בשד שלא התפשט, לבלוטות, אמורה לעבור ניתוח משמר שד להוצאת מרכז הגוש, מעוניינת לעבור גם הקטנת חזה האותו הניתוח, מאחר וגם כך השד המנותח קטן יותר מהשני ותהיה חוסר סימטריה בולטת לעין. האם מדובר בהליך מקובל? האם מישהי עברה ניתוח כזה ויכולה לספר? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מציע לך להתיעץ עם פלסטיקאי טרם הניתוח בשד הקטן- לגבי הטכניקה הכריתתית כך שהתוצאה האסטטית תהיה טובה. לגבי השוואת הגודל והקטנת השד הגדול - אני מציע להמתין עד להחלמה מוחלטת של הניתוח כך שהתאמת הסימטריה בניתוח הנוסף תהיה מיטבית