תחושה בחזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לצוות הפורום שלום, אני גבר בן 29 המתאמן באופן סדיר במכון כושר. לאחרונה אני חש לעיתים בחזה השמאלי תחושה מוזרה של מעין ליטוף קל, ללא כאבים. אני לא חש בגוש בחזה. האם זה יכול להיות סימן לסרטן? האם כדאי להיבדק ובאלו בדיקות? אציין כי היו במשפחת אימי מספר מקרים של סרטן שד. תודה מראש ינון
אגב, ברצוני לציין שהתחושה היא יותר במורד החזה לכיוון בית השחי ולא בפיטמה. הא יש לכך משמעות?
שלום ינון, אנו ממליצות בכדי להסיר דאגה מליבך לפנות לרופא המשפחה שלך לבדיקה , ואם יהיה צורך לפנות לכירורג שד . חזק ואמץ! בברכה, צוות אחת מתשע