חוות דעת על כירורג שד בבאר שבע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ורודות, שאלה זו מופנת יותר לבאר-שבעיות שבנינו, האם מישהי מכירה את הרופא ד"ר ביים מיכאל? ויכולה לתת לי חוות דעת עליו? אני ממש אודה לכל מענה, תודה רבה רבה
כל מה שאני יודעת מנסיוני הוא לא להתקרב לכירורג בשם אוריאל בן אהרון, מאוחדת רחובות (ואולי מרפאות וקופות נוספות). הוא פספס גידולים אצל 4 נשים שאני מכירה ולא כדאי להיות מספר נוסף בסטטיסטיקה שלו. הכל נתמך במסמכים.כירורגית רצינית מקפלן דר' תניר אלויס.
אבא שלי רופא מעולה