חוות דעת על כירורג שד בבאר שבע

דיון מתוך פורום  סרטן השד

30/09/2015 | 08:20 | מאת: ג'ניפר קורדובה

שלום ורודות, שאלה זו מופנת יותר לבאר-שבעיות שבנינו, האם מישהי מכירה את הרופא ד"ר ביים מיכאל? ויכולה לתת לי חוות דעת עליו? אני ממש אודה לכל מענה, תודה רבה רבה

12/10/2015 | 09:02 | מאת: הדס

כל מה שאני יודעת מנסיוני הוא לא להתקרב לכירורג בשם אוריאל בן אהרון, מאוחדת רחובות (ואולי מרפאות וקופות נוספות). הוא פספס גידולים אצל 4 נשים שאני מכירה ולא כדאי להיות מספר נוסף בסטטיסטיקה שלו. הכל נתמך במסמכים.כירורגית רצינית מקפלן דר' תניר אלויס.

29/05/2016 | 00:20 | מאת: אנונימית

אבא שלי רופא מעולה

מנהל פורום סרטן השד