סרטן שד - כירורג מומלץ
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאמי גילו סרטן בשד, גודל 1.5 ס"מ . ועדת חריגיםבעוד שבועיים . יומץ לנתח להוצאת הגוש הסרטני + קרינה והוצאת בלוטה אחת . מי יכולה להמליץ על כירורג מעולה ? איזה שאלות אתןחושבות שאני צריכה לשאול בוועדתחריגים האירו את עיני... תודה
חשוב לי לחדד: מבקשת המלצה על כירורג מנתח (סרטן שד) תודה
חשוב לי לחדד: מבקשת המלצה על כירורג מנתח (סרטן שד) תודה
ממליצה על דר מלכי ידידיה. גם כירורג שד. סגן מנהל בבי"ח השרון.
ממליצה לך לפנות לד"ר סמדר פקר ניר, ניתחה את אמי, מדהימה. מקבלת באסותא