נשירת שיער תוך כדי טיפול כימו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כשמתחילה נשירת שיער , אחרי הטיפול השני - איך מומלץ לנהוג ? להמתין שהשיער ינשור בצורה טיבעית ? או להסתפר לגמרי ? כמה זמן יכולה לקחת נשירת השיער ?
אני הסתפרתי קצר לפני שהתחילה הנשירה. כשהתחילה נשירה חלקית עשיתי עם מכונה עובי מינימלי ואחרי כמה ימים כשהעברתי יד לחה על השיער והיד התמלאה בשיערות, נכנסתי למקלחת והורדתי את כל מה שהיה אמור לנשור. העדפתי שזה יקרה במקלחת ולא במיטה....זו תקופה לא קלה אבל היא עוברת. בהצלחה!
תודה רבה ושנה טובה .