נשירת שיער :מתסכלת ומייאשת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 52 ברקע idc ,מקבלת טיפול טרום ניתוח. ממרץ ש.ז מטופלת בפמרה וזריקת זולידקס לפני כחודש וחצי שונה מינון הזולידקס ל 10.8 .(אחת ל 3 חוד) מזה 3 שבועות החלה נשירת שיער מפחידה . שאלתי מה ניתן לעשות ? האם בעקבות שינוי מינון הזולידקס ? האם הטיפול משתק צמיחת שיער בראש ? מודאגת ....
ליאור שלום הזולדקס מפסיק את המחזור, אבל לא גורם לנשירת שיער- כמו שלנשים עם הפסקת מחזור אין נשירה מאסיבית למרות שהשיער יכול להיות דק-שברירי וקצת לנשור. אני מניח שנשירת השיער קשורה לפמרה, לאחר מספר חודשי טיפול- זו תופעת לוואי אפשרית. את צרכה לדון בנושא עם הרופא המטפל על מנת להבין את תוכנית הטיפול המתוכננת והאם ניתן לשנות לטיפול הורמוני אחר.