שאלה לגבי ממצא בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 43 אימי נפטרה מסרטן השד. אני מקפידה אחת לשנה לבצע בדיקת אולטרסאונד, ממוגרפיה ובדיקה ידנית ע"י כיכרורג שד. אם נכתב בפיענוח US שד כי נמצא גוש בעל מאפיינים שפירים, ובסיכם ע"פ BI-RADS 4A נכתב כי יש ממצא עם סיכוי לממאירות, אני יכולה מעט להרגע עד ביצוע הביופסיה?
לקריאה נוספת והעמקה
למיכל שלום לא ציינת אם היה ממצא בממוגרפיה לפי ה US נראה שמדובר בממצא שפיר,אך עדין יש לבצע ביופסיה ונקוה שאכן מדובר בממצא שפיר שהוא השכיח יותר במקרה זה בברכה