birads5
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ביום חמישי האחרון עשיתי אולטראסאונד וממוגרפיה, נמצאו 2 גושים בשד שמאל, birads5, בצעתי באותו היום ביופסיה ומאז חיי... האם באמת לוקח 10 ימים לתוצאות הביופסיה? האם יש בכלל סיכוי שזה לא ממאיר כשזה birads5?? תודה רבה לעונות!
עינת היקרה שלום, אכן ההמתנה לתוצאות כי קשה עד בלתי נסבלת. אבל חשוב לזכור כי הסיבה שעושים את הבדיקה היא כדי לאמוד את אופי הממצא. כלומר לפני ביופסיה לא ניתן לדעת במה מדובר. ולכן מה שנשאר כרגע זה רק להמתין לתוצאה. אני מקווה שתוצאות מרגיעות, אנה