אבחון תוצאה לפני שאני משתגעת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אבי בן 75 נשלח לממוגרפיה ואולטרסוטנד, מה הסיכוי שלאבא שלי יש סרטן, בבקשה בבקשה תשובה מהירה הממצאים- שד שמאל- מעל ולטרלית מהפטמה הודגם תהליך היפואקוגני רקמתי עם גבול בלתי סדיר מרקם בלתי אחיד ורושם להסתיידויות עדינות. בית שחי- באזור מעבר של שד לבית שחי הודגמו בלוטות לימפה עגולות היפואקוגניות ועם מרקם שומני מחוק. לסיכום - brads משמאל עם לימפאדנופתיהאקסלורית משנית מומלץ להמשך בירור עי ביופסיית trucut תלת סונר. תודה מראש!!
יש כמובן לחכות לתוצאות הביופסיה שעליו לעשות. אין כאן מקום לניחושים.