שאלה לרופא נשים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חולה המקבלת טיפול בטמוקסיפן שואלת איזה עובי של רירית הרחם המסגסגת בעקבות הטיפול נחשב עדיין נורמלי. נוסף לכך האם נוכחות של נוזלים בבדיקת אולטראסאונד באותו רחם מהווה אינדיקציה לבעיה. בתודה
התשובה לא כל כך פשוטה. זה תלוי כמה זמן מטופלים עם טמוכסיפן, כמה היה עובי רירית הרחם בבדיקות קודמות האם השחלות עדיין מתפקדות האם יש מחזורים ועוד.
תודה על תשובתך החלקית בגלל מחסור בנתונים לגבי החולה. האישה בת 80, מקבלת טמוקסיפן חדשים אחדים ואין מידע לגבי עובי הרירית טרום טיפול. האם יש קריטריונים לשגשוג מוגבר - עד כמה זה נחשב תקין? בתודה