MRI
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת ממוגרפיה נתגלו מספר הסתידויות שהוערכו בכ-6 ס"מ. נלקחה ביופסיה תחת US מאזור זה ונמצא DCIS מסוג קומדו. שאלה: האם לקראת הניתוח להוצאת האיזור הנגוע ניתן להסתפק בנתוני ממוגרפיה ואולטראסאונד, או האם יהיה יתרון משמעותי בידי המנתח אם נצליח לקבל גם בדיקת MRI ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לילי שלום על פי התיאור שלך מדובר באזור גדול של הסתידויות (6 סמ) שאיני יודע באיזה גודל הוא ביחס לגודל השד. MRI יכול להוסיף בהמנעות מביצוע ניתוח חוזר במידה שבניתוח הראשון לא הוצא כל האזור הנגוע. כיוון שאין שום דחיפות בביצוע הניתוח- נראה לי שמומלץ.