חוות דעת נוספת לגבי כימותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אשמח לחוות דעת באשר לאופציות הכימותרפיות שניתנו לי עברתי ניתוח להוצאת הגידול+ בלוטת הזקיף נמצאה תקינה, פתולוגיה- IDC 2.0 CM L/N 0/2 גידול T1CN0 TRIPEL NEG הוצע לי טיפול כימו ACX4 TAXOL X12-/+ CARBO- מכיוון שביקשתי אופציה ללא נשירה הוצע לי CMF D1'8 6 האם carbo מומלץ? והאם CMF היא אופציה יעילה באותה מידה? תודה אילנה
לקריאה נוספת והעמקה
אילנה שלום הטיפול ב CMF פחות יעיל מהטיפול שהוצע לך תוספת הקרבופלטין בטריפל נגטיב נמצאה מוסיפה יעילות בטיפול טרום ניתוח. לא נבדקה לאחר ניתוח אך מתוך הגיון מקובל להציע את השילוב במיוחד בגיל צעיר- אך לא חובה