סימון מקום הניתוח לפני ניתוח להוצאת גוש סרטני מהשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמי הולכת לעבור ניתוח להוצאת גידול סוטני קטן מהשד בשבוע הבא, ורציתי לשאול למה בדיוק מתכוונים בסימון מקום הגידול וכו', מישהו יוכל להסביר לי? תודה
לתהלה שלום מכיון שהגידול שלך לא נמוש (לא ניתן למצאו אלא התגלה בממוגרפיה או אולטרסאונד יש צורך לסמנו כדי שהמנתח יוכל לאתרו בניתוח.לכן לפני ניתוח מכניסים מחט ודרכה חוט כעין וו הנשאר בשד, איתו את באה לחדר ניתוח המנתח מאתר את הגוש לפיו ושולח לצילום בזמן הניתוח כדי לדעת שהוציא את הגוש בברכה