האם נכון שניתן לחיות עם סרטן שד בעצמות שנים רבות??
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעוניינת לשמוע מנשים שחולות בסרטן שד עם גרורות לעצמות לגבי אופן הטיפול בו טופלו והאם היה להם הפוגות ולמשך כמה זמן?
שרון שלום אני חיה כשנה וחצי עם גרורות לעצמות מסרטן שד טופלתי במספר טיפולים כימותרפיים שפי שהוסבר לי ניתן לחיות עם גרורות לעצמות, הבעיה העיקרית שלי דאני לא כל כך מגיבה לטיפולים ויש לי כאבים חזקים ואני משתמשת באופן קבוע במורפיום. שלום אולי
אולי שלום, אני קרוב לשנתיים עם גרורות בעצמות. האם תוכלי לכתוב לי באיזה כמותרפיה טופלת? והאם כרגע את ללא טיפול או שאת מקבלת ארדיה, או זומרה, או כדורים מסויימים? ודרך אגב האם תוכלי לכתוב מי האונקולוג המטפל בך??אודה על תשובתך