תחושת משיכה

דיון מתוך פורום  סרטן השד

28/12/2014 | 15:29 | מאת: טלי

שלום, בזמן אחרון אני מרגישה משיכה בשד למעלה,ולפעמים אפילו כאבים. בבדיקת ממוגרפיה הכל תקין. איך אני יכולה להיבדק עוד? אצל מי? האם אני יכולה לקבל המלצות על כירורג שד? תודה מראש, טלי

לקריאה נוספת והעמקה
30/12/2014 | 10:03 | מאת: יאנה

בת כמה את טלי? יש מקרים שמרקם השד צפוף ואז בדיקת אולטרסאונד אוטומטית יעילה הרבה יותר בגילוי ממצאים סרטניים. מציעה לך ללכת לכירגית שד מומחית באופן פרטי במכון של אולטרה מדיקל ברמת החייל. היא מיקצוענים ושם כבר יש את כל הבדיקות במקום אחד לאיבחון מוקדם.

31/12/2014 | 18:17 | מאת: אנה גולדברט

טלי היקרה שלום, בפורום זה איננו ממליצים על רופאים ספציפיים אולם את יכולה לפנות לכיכורג שד מרשימת היועצים שלנו או מרשימה המרפאות מאתר של "אחת משתע". בברכה, אנה

מנהל פורום סרטן השד