איך הסברתם לילדים [גילאי גן / יסודי] על ההקרנות?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה.
ליאת היקרה שלום, אשמח אם תפרטי את השאלה. הסברת לילדים על המחלה וכעת את שואלת על טיפולי הקרינה? מה את מעונינת להסביר להם לגבי הטיפולים? מה חשוב לך שידעו? בברכה, אנה
אנה תודה על התגובה המהירה. הם יודעים שעברתי ניתוח, ושהוציא לי משהו [גם להם הוציאו כל אחד משהו - אדנואיד וכד', אז זה נראה להם הליך שגרתי]. כעת אני רוצה להרחיב את ההסבר ולציין גם את העובדה שמה שהוצא היו גידולים סרטניים, ולגבי ההקרנות - מה שנראה לי קצת מופשט לילדים [גילאים 5,8] - מה גם שלמבוגרים הוא לפעמים די עמום. תודה!