הסתיידויות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בבדיקת ממוגרפיה שגרתית לפני שבוע עקב גיל 40 גילו לי קבוצת הסתיידויות - חלקן גסות וחלק עדינות בחלק חיצוני עליון של שד ימין.בנוסף כתוב שהרושם - ייתכן שאתי. מעבר לכך הכל היה תקין. הופנתי לבדיקת אולטרסאונד דחופה אותה אבצע מחר. אני עם גלולות כבר 20 שנים והנקתי 5 שנים. על מה מדובר?
כשמדובר בהסתיידויות עדינות כדאי להוציא דגימות לבדיקתן. ועוד אמרו שייתכן שאתי. השלב הבא ביופסיה. תהיי בריאה.
שלום רב. לפי התשובה לא ברור אם התהליך שאובחן הנו שפיר או ממאיר. כדי לדעת תצטרכי לעבור ביופסיה של התהליך. אני מניח שהונית לאולטרה סאונד כדי לבדוק אם ניתן לראות את התהליך באולטרה סאונד, מה שיעשה את בדיקת הביופסיה פשוטה יותר. אם לא רואים באולטרה סאונד אז הביופסיה תעשה באמצעות ממוגרפיה.עד שלא עושים את הביופסיה ובדיקה של התאים אי אפשר לדעת באיזה סוג של תהליך נמצא שם. נקווה שמדובר בתהליך שפיר.