מחפסת רופא מומחה אונקולוג לקבלת חוות דעת שניה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מחפסת רופא מומחה אונקולוג לקבלת חוות דעת שניה. האם אפשר לקבל המלצות?
היי אני הלכתי לפרופ משה ענבר (מנהל האונקולוגיה באיכילוב, עם התמקצעות בשד). זה בהחלט היה שווה את הכסף. הוא הקדיש לי יותר משעה, ענה בסבלנות על כל השאלות. חידש לי המון וקיבלתי מידע חדש שבהחלט הולך לשמש אותי בבחירת מהלך הטיפול. אגב, אל תשכחי - כחולה אונקולוגית מגיע לך החזרים על ייעוצים מהביטוח המשלים (גם אם עברת את מכסת הייעוצים השנתית).
אני עברתי את המיכסה מבחינת הייעוצים להשנה.