טופול הורמונאלי או כימותרפייה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מתוצאות הביופסייה - pr- נגטיב. Er- פוזיטיב. Her2- נגטיב. ממה שקראתי מבינה שטיפול אנטי אסטרוגן יעזור ואין צורך בכימותרפייה . אבל מה לגבי הפרוגסטרון? האם רק טיפול אנטי הורמונלי יבטח אותי לגמרי?
למורן שלום ההחלטה לגבי טיפול תלויה בכמה גורמים: גיל החולה,גודל הגידול,מעורבות בלוטות ולא רק בסטטוס ההורמונלי כאשר גם במקרה זה אנו נעזרים בבדיקת אונקוטיפ כך שההנחה שבגלל ER חיובי הטיפול הוא הורמונלי בלבד אינה מדויקת בברכה