חוסר שקט
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 29, נמצאת במעקב שד היות ואחותי הגדולה, מצד אבי, חלתה בסרטן השד בגיל 30 וסבתי בסרטן הלבלב. לפני חצי שנה עשו לי ממוגרפיה ואולטראסאונד והכל היה תקין. השבוע הייתי אצל כירורגית שד לבדיקה שגרתית והיא מיששה "איזור לא סדיר" שהדאיג אותה להפנתה אותי לאולטראסאונד. גם הרופא שעשה את האולטראסאונד הרגיש את מה שהיא הרגישה, אבל לא ראה שום דבר חריג. אמר לי לחזור לבדיקה ידנית אצל הרופאה בעוד חודשיים ליתר בטחון... אני לא שקטה. מה זה הדבר הזה שהם מרגישים, אבל לא רואים? ומה אני אמורה לעשות עכשיו? אודה לעזרתכם חן
חן היקרה שלום, אשמח להעביר את השאלה לאחד היועצים. אנא צייני בהודעה נפרת את ממצאי הבידקה כפי שרשומים. בברכה, אנה
אנה שלום, תודה על המענה. אין לי ממש תוצאות... בבדיקה הידנית כירורגית השד מיששה משהו וכתבה "שדיים סימטריים, רקמה פיברוציסטית דו"צ. שמאל- אזור לא סדיר רביע פנימי עליון. יין- ללא גושים דומיננטים". בבדיקת US שעשיתי למחרת הרופא אמר שהוא מרגיש את מה שהיא הרגישה, אבל לא רואה שום דבר... (עוד אין לי את התשובות בכתב). תודה, חן