מינון תרופה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בחודש וחצי הקרובים אני עתידה לסיים עם הטיפול הביולוגי. בחודשים האחרונים שמנתי לעומת המשקל ההתחלתי שלי בטיפולי הכימו. הרופאה שלי מעולם לא ביקשה ממני להישקל או ציינה בפניי שיש משמעות למשקל במינון התרופה. משיחה אקראית עם האחות נאמר לי שעלייה של 10% ומעלה משמעותית למינון התרופה. עליתי את ה 10% הללו ומינון ההרצפטין לא שונה. נשארו לי רק שני טיפולים,אני מודאגת שבחודשים האחרונים קיבלתי מינון נמוך מדי. האם כך הדבר?
עדי שלום, יש משמעות למשקל, אבל ככל הנראה לא ברמת הקילו הבודד. אני מציעה שתישקלי כעת, ותודיעי לרופאה שלך מה המשקל שהתחלת בו וכמה את היום, והיא תעשה את ההחלטה לשנות את המינון של התרופה. בהצלחה, מירב בן דוד