בדיקת ממוגרפיה ואולטראסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אימי בת 60 מבצעת פעם בשנתיים ממוגרפית שד השנה היא נקראה לבדיקה חוזרת בבדיקה היה כתוב שבשד אחד נראו הסתדייות שנראו גם בבדיקות בשנים הקודמות הרופא כתב שזה נראה צלקת מתכתית מניתוח שעשתה לפני הרבה הרבה שנים אני בלחצ האם יש סיבה לדאגה? כי היא חשבה שתקבל תשובות במקום ובסוף אמרו לה שצריך לחכות שהרופא ינתח את האולטראסאונד והממוגרפיה
פרחיה היקרה שלום, אשמח להפנות את השאלה לרופא. שלחי בבקשה את ממצאי הבדיקה. בברכה, אנה
אני תמיד מעדיפה ללכת בנושאים בריאותיים לטובים ביותר. תמצאי לך מומחה ברמה ארצית ושיסתכל על הבדיקות. באופן אישי העדפתי לשלם 400 שקל וללכת למכון פרטי (אולטרה מדיקל) בשביל לעשות ממוגרפיה ממוחשבת, אבחון רדיאולוגי ואז הסבר ופענוח על ידי כירורגית. אם לא נותנים לך הסבר מספק או פענוח ברור מספיק, פשוט תחליפי רופא.