עזרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אחותי חולה , ועוברת טיפולי כימו A/C הטיפולים קשים מנשוא, יש לה ילדים קטנים וכל המצב הפיזי ונפשי קשה . היא גרה בחיפה אודה למענה לשאלות 1. האם יש מתנבות באיזור חיפה , התקשרתי לקו החם אך המספר אינו מחובר 2. האם יש מענה טיפולי בבית , היא במצב שקשה לה לצאת האם אפשר להזמין משהולשיחה בביתה? 3. יש טלפון שאפשר להתקשר ולקבל מענה בשעת חירום? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
אילנית היקרה שלום, אני מציעה לה בחום לפנות לעמותת "אחת מתשע". העמותה מציעה מגוון של אפשרויות תמיכה. אנא פני ליעל יגור, מנהלת מערך התמיכה הרגשית בטל' 036021717. בברכה, אנה