לא דואגים לנשים שעשו הגדלת שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, כל הנשים שעברו הגדלת שדיים נמצאות בבעיה קשה כשמדובר בגילוי מוקדם. הרופא שניתח אותי הסביר לי שאם חלילה יהיה גידול קטנטן מתחת לסיליקון ייקח זמן לגלות אותו. זה בדיוק מה ששמעתי מהטכנאיות שעשו לי ממוגרפיה ואולטרא סאונד. הבדיקה היחידה שיכולה "לראות" מתחת לשתל זה MRI שאף קופה לא תסכים לבצע ללא סיבה ממש טובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום. אין כל בעיה בגילוי מוקדם הנשים עם שתל סיליקון. בדיקת רופא , ממוגרפיה (בגיל המתאים) ואולטראסאונד מספיקים בדכ. MRI שמור למקרים ספציפיים. בברכה