ניתוח כריתת שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עוד חודש בערך מסיימת טיפולים ולפני כריתת שד שמאל מבקשת לקבל דיעה איזה סוג שתל כדאי לי לשים בזמן ניתווח הכריתה שנאמר לי שאפשר לקחת חלק מהגב או סליקון עם מיתקן שלאחר הניתוח וההחלמה מנפחים את השד
הוצעו לך 2 אפשרויות שונות לשיחזור האחת- לחאחר הכריתה המלאה להכניס מותחן עם שסתום ובהדרגה במשך כ 3 חודשים לנפח המותחן המרפאה להשגת עודף עור וצורת שד. לעיתים נידרש עוד ניטתוח להחלפת המותחן בשתל סיליקון רגיל. בשיטה השניה (ניתוח ארוך ומורכב יותר - אך תוצאה מיידית ) מעבירים שריר עם עור מהגב ומידית שמים שתל סיליקון . כאן תוצאת השיחזור מיידית . לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות ואני מציע שתקימי שיחה מפורטת עם הרופא המשחזר בענין.