כאבים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 66. בגיל 29 עברתי ביופסיה, בשל גוש בשד השמאלי. התוצאה היתה תקינה. מאז אני במעקב אצל כירורג שד. בבדיקה משנת 2013 נראו קשריות זעירות בשד הימני - "בזנב השד. בלוטות לימפה קרוב לודאי". בבדיקה האחרונה, שנעשתה ביוני 2014, הכל היה תקין. אני מוזמנת שוב לכירורג ביוני 2015. עתה אני חשה כאבים בשד שמאל. אין שינויים חיצוניים. האם להקדים את התור לרופא?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, ללא בדיקה הרופאים לא יוכלו להשיב על השאלה ולכן אני מציעה לך לגשת לכירורג שד ולעבור בדיקה שגרתית. רק לסבר את האוזן, כאבים בשד יכולים להיות קשורים לסיבות שונות שכלל אינם קשורים לסרטן השד. בברכה, אנה