סיכון לסרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 42 נמצאת במעקב מס' שנים עקב מחלת אימי . לפי ממוגרפיה יש לי קב' מאורגנות של הסתיידויות. עברת MRI לפני שנה שיצא תקין לפני כחודש בוצעה ממוגרפיה וUS שלא הראו שינוי. אך אני מרגישה מידי פעם כאב ודקירות. ולפי סיפורה של אימי כך התגלתה אצלה המחלה. האם יש מקום לדרוש ביופסיה? לכמה זמן תקפה תשובת הMRI. יש לצייןשהוזמנתי לביקורת בעוד שנה.אני בחששות אנא תשובתכם המהירה
לרונה שלום לא ברור מדוע את מבצעת MRI האם את נשאית והם אמך או את נבדקתם כאב ודקירות אינם סימנים שכיחים לסרטן שד וודאי אינם מצריכים ביופסיה בגילך במידה ואת נשאית עליך לבצע ממוגרפיה ואולטרסאונד לסרוגין עם MRI כלומר כל 6 חודשים אחת מהבדיקות בברכה
אימי נבדקה ואינה נשאית . אך עם אותם סממנים של הסתיידות מאורגנת ודקירות בשד נשלחה לביופסיה שאובחנה כחיובית