האם נעשו מחקרים אודות התועלת של הטומוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם תופעות הלוואי לא מזיקות יותר מאשר הכדור מועיל? האם יש מחקרים בנושא? תודה
שלום רוני אני חושבת שלא אגזים אם אומר שטמוקסיפן היא התרופה שיש לגביה הכי הרבה מחקרים באונקולוגיה. עשרות מחקרים במשך עשרות שנים ועם מאות אלפי נשים! ברוב המקרים תופעות הלוואי הן מינימליות בהשוואה לתועלת העצומה. באופן אינדיבידואלי - יש לבדוק כל מקרה לגופו. אם אצל אישה ספציפית תופעות הלוואי הן חמורות במיוחד - יש להתייחס לכך ולעיתים להחליף את הטיפול. בהצלחה