חידושים לטיפול בסרטן שד גרורתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, האם יש תרופות פומיות (כדורים) חדשות שעומדות בפני אישור לטיפול בסרטן שד גרורתי (כיום רק קסלודה, נבלבין). תודה, נעה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נעה אם את שואלת על כימותרפיה יש עוד תרופות כימותרפיות בכדורים שאפשר לתת בסרטן שד, אבל הן מדור ישן ופחות בשימוש. למשל ציקלופוספמיד ומטוטרקסט. אין תרופות כימותרפיות פומיות שעומדות בפני אישור או הכנסה לסל כרגע. בברכה
ד"ר גיפס תודה על המענה המהיר. האם PALBOCICLIB של פייזר אמורה לקבל אישור FDA בקרוב ומהווה תרופה טובה לסרטן שד גרורתי עם הורמוני חיובי HER שלילי? תודה, נעה.