הריון אחרי סרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשמח לדעתכם אני 5 שנים אחרי סרטן שד גידול מקומי בלוטות נקיות אך הורמונלי מובהק . מה אומרת הרפואה על הריון עם עבר של גידול רגיש להורמונים . תודה
לפי מחקרים שבוצעו בשוודיה ובאוסטרליה אין כל בעייה להרות לנשים עם סרטן שד לא מפושט אפילו כשנה לאחר גילוי המחלה. אצל חולות סרטן שד שהרו היה שיעור מופחת של חזרת המחלה בהשוואה לחולות סרטן שד שלא הרו.
האם המחקר התייחס לגידול עם רגישות להורמונים ? האם גידול מסוג זה מתנהג אחרת ? תודה רבה