עזרה בפיענוח US
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה, ידוע לי על גוש בשד שמאל מזה כשנתיים ואני נמצאת במעקב וכמו כן ביצעתי ביופסיה , נלקחו מס' דגימות מגוש 0.9 ס''מ ששוליו לובולריים בשעה 11 , בתוצאה גלילים של פיברואדינומה עם שינויים בסטרומה , ביצעתי השבוע מעקב US ולהלן התוצאות :בשעה 11 הודגם מבנה מעט לובולרי,מוגדר,תת הדי,אווסקלרי, במידות 0.7ס''מ בית שחי תקין מומלץ המשך בירור ומעקב בהתאם לייעוץ כירורגי התור שלי לכירורג רק בדצמבר ואני די בלחץ. מה הממצאים האלו ולאן ממשיכים מכאן? תודה!