טיפול בטכסול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ביום ראשון אמורה להתחיל את הטיפול בטכסול. סיימתי את ה ac . מאוד אשמח לשמוע מנשים שעברו את הטכסול על חוייתן. מה צפוי לי?האם יש טיפים כדי להקל?
היי קודם כל בהצלחה דבר שני זה הרבה יותר קל מAC יש בנות שלא היה להם כלום אני בחצי שני שטיפולים קיבלתי כאבי פרקים וכאבים באצבעות וציפורנים, נימול באצבעות היתה לי גם ירידה בבדיקות דם בליקוציטים אז חייבים כל פעם לעלות , לאכול דברים שמעלים אם תרצי לדבר , בכיף 052-9770305 חג שמח