תופעות לואי של טיפול בליטריזול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 53 לפני כחמש שנים חליתי בסרטן שד. האונקוטייפ שלי היה 22. עברתי ניתוח וטופלתי בקרינה. בהמשך טופלתי בטמוקסיפן במשך שנתיים וחצי, אח"כ טופלתי בלימסול למשך כחודשיים. הטיפול הופסק עקב תופעות לואי כמו נשירת שיער הפרעות בשינה ודכדוך. בהמשך טופלתי בליטריזול. לדעתי התרופה האחרונה גורמת לי לנשירת שיער קיצונית. כשהפניתי את השאלה לאונקולוגית שלי נעניתי שזה לא קשור. שאלתי אם התופעה מוכרת ומה כדאי לי לעשות. אני אמורה להמשיך בטיפול זה עוד שנתייםוחצי ומודאגת מנשירת השיער. האם מומלץ שאמשיך בטיפול הזה? האם יש חלופה? בתודה אורנה
נשירת שיער בהחלט יכולה להיות תופעת לוואי של התרופה. ניתן לחזור לטמוקספן, ההבדלים הסטטיסטיים בין התרופות הם קטנים.