פניה לאונקופלסטיקאי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אמורה לעבור ניתוח להוצאת גידול ממאיר בגודל 1.5 ס"N הממוקם בשעה 2 מתחת לפטמה. שני כירורגים דיברו על centrallampactomy שמעתי על אונקופלסטיקה ושיניהם דברו בעצם על כך שאין צורך במקרה שלי בגלל היותי בעלת חזה גדול וקוטן הגידול לערב בניתוח זה פלסטיקאי האם אתה מסכים? באיזה מקרים כדאי והאםם קופ"ח כללית מאשרת הוספת פלסטיקאי לתוכנית אודה על תשובה מהירה
לקריאה נוספת והעמקה
אני מציע בכל מקרה להתיעץ ולערב פלסטיקאי בניתוח לשם הבטחת סימטריה ותוצאה אסטטית מיטבית