עיקצוצים בזרת כף היד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי כריתה דו צדדית והשתלת מח עצם עצמי בשנת 94. המחלה חזרה ב-2009 ומאז אני מטופלת בבונופוס ופאמרה. לאחרונה החלו עיקצוצים ביד ימין. עשיתי בדיקה emg והאבחנה הייתה: Mild denervation in the RT FDI muscle due to C8 Radiculopathy-due to EMG. ברצוני לשאול האם זו תופעת לוואי לתרופות שאני מקבלת? תודה רבה על המענה. שבת-שלום לימור.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לימור לא נראה לי שמדובר בתופעת לוואי של הטיפולים וככנראה גם לא של המחלה - אך כדאי לפנות לאורטופד או נוירולוג להערכה. בהצלחה
תודה רבה על התגובה המהירה. אכן אפנה לאחד הרופאים לפי הצעתך.