טיפול באוסטאופורוזיס וסרטן שד- שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, עברתי ניתוח למפקטומי לפני כשלוש שנים + כימו + הקרנות והנני מטופלת בטמוקסיפן. בנוסף, הנני סובלת מאוסטאופורוזיס ומקבלת מינונים גבוהים של סידן (1200 מ"ג) + ויטמין D (800 יח'). בבדיקות דם ושתן נמצא, כי אינני סופגת אותם ועליי להגדיל את המינונים. אבקש לדעת האם יש קשר בין הטיפול הנ"ל לסרטן השד? תודה , איילת
אם הטיפול הכימי גרם אצלך לבלות מוקדמת , אז בהחלט יש קשר עם הטיפולים. יש מקום לחשוב על טיפול בפוסלן או דומיו אם יש אוסטאופורוזיס משמעותית